FANDOM


Template:Explicate content


  • 6:21Lead The CareersI invited my friend and her boyfriend to stay tonight, and I just took my headphones off, and they're having sex
  • 6:21LonelyMockingjaywtf
  • 6:21TheWordyBirdy omg lmfao
  • really?
  • 6:21Bbfan23yay
  • 6:21Lead The CareersMy god
  • 6:21TheWordyBirdy lemme guess, in ur bed
  • 6:21Bbfan23can i see?
  • 6:21Lead The CareersNo xD
  • 6:21TheWordyBirdy perv
  • 6:21LonelyMockingjay
  • 6:22Uniquenay 
  • 6:22Lead The CareersOn the living room couch
  • 6:22Uniquenay ;0
  • 6:22TheWordyBirdy lmfao in front of u?
  • 6:22Bbfan23yay
  • ur couch is very lucky
  • 6:22Lead The CareersNO
  • I'm up in my room xD
  • 6:22LonelyMockingjayEllie if you see whipped cream on ur couch, its not whipped cream
  • 6:22Lead The CareersI can hear them.
  • xD
  • 6:22TheWordyBirdy u should go in there to make them uncomfortable lol
  • 6:22LonelyMockingjayhahaha
  • 6:22TheWordyBirdy omg mau
  • 6:23Uniquenay 
  • 6:23Lead The CareersHOW THE HELL HAVE MY PARENTS NOT WOKEN UP YET
  • 6:23TheWordyBirdy 
  • 6:23Bbfan23omg yes ellie go do it now
  • 6:23LonelyMockingjayJohn stfu
  • 6:23Bbfan23walk in and say
  • 6:23Lead The CareersYou think I should?
  • 6:23LonelyMockingjaynvm lol read it bad
  • 6:23Bbfan23Can I join?
  • 6:23LonelyMockingjayok NOW stfu
  • 6:23Bbfan23say that
  • 6:23TheWordyBirdy john just stop
  • 6:23LonelyMockingjayyes you should
  • 6:23Lead The Careers
  • 6:23LonelyMockingjayhahaha
  • 6:24Lead The CareersPOSTED AT WRONG TIME
  • Right, I'm gonna go downstairs and get a drink
  • 6:24TheWordyBirdy xD
  • 6:24LonelyMockingjay
  • 6:24Lead The CareersBLOODY HELL, SHE'S WAILING
  • 6:24Bbfan23still
  • keep walking downstairs
  • 6:25LonelyMockingjayellie, one question...how old are they??
  • 6:25Lead The CareersI'm outside the door xD
  • 6:25Uniquenay 
  • 6:25Bbfan2313
  • 6:25Lead The CareersThey're both 16 xD
  • 6:25Bbfan23oh
  • 6:25LonelyMockingjay
  • 6:25Lead The CareersWHY DID I INVITE THEM ROUND
  • 6:25TheWordyBirdy 
  • 6:25Bbfan23&
  • 6:25Lead The CareersSHE'S PANTING LIKE A TIRED DOG
  • Shit
  • 6:26LonelyMockingjayok this is way too descriptive XD
  • 6:26Lead The CareersHe just heard me laugh
  • 6:26Bbfan23lol
  • 6:26Lead The CareersSHIIITT
  • BACK UPSTAIRS
  • 6:26Bbfan23go back outside
  • upstairs
  • 6:26LonelyMockingjayRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUNRUN
  • 6:26Lead The CareersXD
  • 6:26Bbfan23say there for like 10 more minu8tes
  • and go back down again
  • 6:27Lead The CareersNo, I'm not a perv
  • -_-
  • 6:27LonelyMockingjayJohn is
  • 6:27Bbfan23well.....
  • duh @ mau
  • 6:27TheWordyBirdy not the right answer
  • 6:27Lead The CareersI should chuck milk on the girl and make her think the guy's had an "accident"
  • 6:27LonelyMockingjayhahaha
  • 6:28TheWordyBirdy lmfao
  • 6:28Lead The CareersWTF DO I DO
  • 6:28Bbfan23omg
  • 6:28Lead The CareersI'M HALFWAY UP THE STAIRCASE
  • 6:28Bbfan23???
  • 6:28TheWordyBirdy throw a pillow at them
  • 6:28Bbfan23
  • 6:28Lead The CareersOk, they've stopped
  • 6:28Bbfan23darn.
  • 6:28Lead The CareersI feel sick
  • 6:28LonelyMockingjayJohn go watch porn and leave us alone
  • 6:28Bbfan23k
  • 6:28Lead The Careers
  • UGH
  • 6:28LonelyMockingjayHAHAHAHHAAHAHAHA
  • 6:29Bbfan23
  • 6:29Lead The Careers
  • 6:29Bbfan23i knew it
  • 6:29LonelyMockingjay
  • screencaps*
  • 6:29Bbfan23ellie watches porn
  • 6:29Lead The CareersSHIT THEY'RE AT IT AGAIN
  • NO I DON'T
  • 6:29Bbfan23
  • 6:30Lead The CareersMY GOD I'M GETTING OUT OF THIS HOUSE
  • 6:30Bbfan23y the hell did you invite them?
  • 6:30LonelyMockingjaybecause she wanted to
  • 6:30TheWordyBirdy 
  • Veku123 has joined the family. 
  • 6:30Bbfan23so they could have sex
  • 6:30Lead The CareersI DIDN'T KNOW THEY WERE GONNA DO THIS
  • 6:30LonelyMockingjayHey tom
  • 6:30Veku123Hehello
  • 6:31Lead The CareersMY EARS
  • 6:31Bbfan23lol
  • 6:31Lead The CareersRight, I'm in the garden xD
  • 6:31Bbfan23your parents must be deep sleepers
  • 6:31Lead The CareersThey are.
  • My dad's awake
  • 6:31LonelyMockingjaywait are they staying to sleep??
  • 6:31Bbfan23Lucky.
  • 6:31TheWordyBirdy call ur friend on her cell phone
  • 6:32Lead The CareersGood idea
  • 6:32Bbfan23lol
  • 6:32LonelyMockingjay
  • 6:32Lead The CareersI'm gonna do that xD
  • 6:32TheWordyBirdy xD
  • 6:32Bbfan23say to her
  • :
  • 6:32Lead The CareersOMG
  • 6:32TheWordyBirdy don't listen to him
  • NO ONE should ever listen to him
  • 6:32Bbfan23yeah, dont listen
  • 6:32LonelyMockingjay
  • 6:33Bbfan23
  • 6:33LonelyMockingjayhaving fun agreeing wiht urself?:|
  • 6:33Bbfan23yep
  • 6:33LonelyMockingjay
  • 6:33Lead The CareersI just screamed into the phone "STOP FUCKING YOUR BOYFRIEND"
  • 6:33Bbfan23
  • 6:33LonelyMockingjayHAHAHAAHAHAHHAHAHAHA
  • 6:33Lead The CareersAnd she said "HOW THE FUCK DO YOU KNOW"
  • 6:33Bbfan23u shoulld have said make sure he's wearing a condom
  • 6:34LonelyMockingjayno
  • 6:34Lead The CareersAnd I said "YOU AREN'T DENYING IT SLUT"
  • 6:34Bbfan23
  • 6:34TheWordyBirdy should've said ur psychic
  • 6:34Veku123
  1. lost (blink>
  • 6:34LonelyMockingjaywith that mouth do you kiss your mommy?
  • 6:34Veku123
  • 6:35Lead The CareersSHIT SHIT SHIT SHIT SHIT THE BOYFRIENDS COMING OUT INTO THE GARDEN
  • 6:35LonelyMockingjayEllies friends are having sex in her house
  • 6:35Lead The CareersHIDE
  • 6:35Bbfan23LOL
  • 6:35LonelyMockingjayRUNRUNRURNRUNRURNUNR
  • HIDEHIDEHIDEHIDEHIDEHIDEHIDE
  • 6:35Veku123Ooohhh, nice
  • 6:35Bbfan23LOL
  • im dyiong
  • 6:35Lead The CareersFUCK HE'S NUDE
  • 6:35Bbfan23
  • dying
  • 6:35TheWordyBirdy wtf lmfao
  • 6:35Bbfan23 \
  • OMG
  • 6:35Lead The CareersMY FUCKING EYES
  • 6:35Bbfan23STOP
  • 6:35Veku123Ohhhh, sex?
  • 6:35Bbfan23IM DYING
  • 6:35Veku123SPY
  • SPY
  • SPY
  • 6:35Lead The CareersNO
  • 6:36LonelyMockingjayTAKE A PICTURE ;0
  • 6:36Lead The CareersOK, HE'S GONE BACK INSIDE
  • 6:36Veku123Is your friend hot!
  •  ?
  • 6:36LonelyMockingjayXD
  • 6:36Veku123(the girl)
  • 6:36Lead The CareersNO XD
  • 6:36Veku123
  • 6:36Bbfan23i love asia's challenge
  • 6:36LonelyMockingjayPervert >.<
  • 6:36Bbfan23find the biggest one
  • 6:36Veku123
  • 6:36Lead The CareersWELL, SHE'S GETTING SCREWED RIGHT NOW, SO HER BOYFRIEND THINKS SHE'S HOT
  • 6:37Veku123
  • 6:37Bbfan23send us a pic
  • 6:37Veku123Can I get a pic?
  • 6:37Lead The CareersWTF THEY'RE STILL DOIN IT
  • 6:37Bbfan23brb
  • 6:37Lead The CareersKILL ME
  • 6:37LonelyMockingjay
  • kills her*
  • 6:37Veku123CAPTURE THE MOMENT BEFORE THEY ARE DONE
  • 6:37LonelyMockingjaydone
  • 6:37Veku123FAST
  • 6:37LonelyMockingjay
  • 6:37TheWordyBirdy is her bf hot?
  • 6:37Bbfan23nvm
  • 6:37Lead The CareersHOLY SHIT I'VE GOT A PIC
  • 6:37Bbfan23back
  • 6:38Veku123WOW
  • SEND IT NO
  • 6:38Bbfan23
  • 6:38Veku123
  • NOW
  • 6:38LonelyMockingjayUPLOADUPLOADUPLOADUPLOADUPLOADUPLOADUPLOADUPLOADUPLOAD
  • 6:38Bbfan23give it now
  • 6:38Veku123
  • 6:38Lead The CareersNO
  • XD
  • 6:38Veku123WHY NOT?
  • 6:38Bbfan23is she a hot bitch?
  • 6:38Veku123WHY DID YOU CAPTURE IT THEN?
  • 6:38LonelyMockingjay
  • 6:38Lead The CareersTHIS IS GOING VIRAL
  • 6:38Bbfan23
  • 6:38LonelyMockingjay
  • 6:38Veku123HELL YEAH, BUT WE GOTTA SEE IT
  • 6:38Bbfan23put it on the wiki
  • 6:38LonelyMockingjay
  • 6:39Veku123No, not in the Wiki, in chat, then you eliminate the pic
  • 6:39Lead The CareersNO xD
  • 6:39LonelyMockingjay
  • 6:39Bbfan23yes
  • 6:39LonelyMockingjay
  • 6:39Bbfan23pleasse?
  • 6:39Veku123
  • 6:39Bbfan23
  • please
  • 6:39Veku123Please Ellie
  • 6:39Bbfan23plz
  • please
  • 6:39Lead The CareersNO, BECAUSE MY USB CORD IS IN MY DAD'S OFFICE
  • AND HE'S IN THERE
  • 6:40Veku123Enter to your dad's office
  • 6:40Lead The CareersAWAKE
  • 6:40Bbfan23it doesnt matter because we dont know her and we never will
  • 6:40Veku123But I want to see her boobs
  • 6:40Lead The CareersAND HE'LL WANT TO SEE THE PIC
  • 6:40Bbfan23 ^^
  • 6:40TheWordyBirdy FUCK THE WORLD
  • 6:40Bbfan23ask him to leavefor 5 mins so u can do something
  • 6:40Lead The CareersYOU can't see her, just him on the couch
  • 6:41TheWordyBirdy i thought ur parents were asleep
  • 6:41Lead The CareersMy mum is
  • 6:41TheWordyBirdy oh
  • Uniquenay has left the family. 
  • 6:41Bbfan23TELL HIM TO FREAKIN LEAVE
  • BRB
  • 6:41Lead The CareersMau
  • 6:41LonelyMockingjayTell him i need this usb chord
  • ellie
  • and done
  • 6:41Lead The CareersScreenshot all this fromthe start
  • Uniquenay has joined the family. 
  • 6:41LonelyMockingjayAHHHH TOO LONG
  • ok
  • 6:42Lead The CareersI'M NOT FUCKING UPLOADING THE PIC
  • 6:42LonelyMockingjay
  • Veku123 has left the family. 
  • 6:42Uniquenay 
  • 6:42LonelyMockingjaythen why did you took it?
  • 6:42Lead The CareersIt's going round my school
  • 6:43LonelyMockingjayok thats evil
  • 6:43Lead The Careers
  • 6:43TheWordyBirdy thts child pornography ellie

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.